Acum ceva timp vorbeam cu un prieten care imi zicea ca oamenii naivi, sa nu i denumim, mediocri, sunt cei mai fericiti. Traiesc clipa, se bucura de orice moment legat de timpul prezent, tot ce depaseste momentul fiind de departe necunoscut si fara importanta.

De a lungul timpului, mi-am dat seama ca momentele trebuiesc traite si atat. Cu cat ne gandim mai mult la enjpe mii de lucruri, cu atat de afundam in ele si uitam sa ne bucuram de prezent.

Grijile?! Oh, grijile, bata-le vina astea ne fac sa ne miscam ca niste balerine impiedicate pe un teren alunecos… Mi s-a intamplat de foarte multe ori ca in loc sa ma bucur de o reusita, de un moment frumos, de fericirea, in sine, sa ma apuce framantarile de genul „sigur se vor termina toate astea”, ,,ce ma fac dupa?”, ,,iar trebuie sa ajung la munca dupa un concediu minunat”, ,,dupa soare, potopul…” si tot asa…

Dar, iata ca exista si oameni care nu au atatea preocupari ca noi, muritorii de rand, afundati in ganduri.

Genul acesta de oameni, este cel mai veridic pentru o viata linistita si fara griji. Imi vine greu sa cred ca pufaie de bani, ca nu au probleme, stau intr-o zona de confort invidiata de multi si ca sanatatea lor este peste nivel. Insa, naivitatea cu care trateaza toate problemele ar trebui sa reprezinte o lectie de viata pentru noi, cei care ne afundam in griji pana peste cap.

Mi-ar placea, recunosc, sa ma pot detasa de toate gandurile si sa rad cu gura pana la urechi, sa n-am un ban in buzunar, sa fluier de fericire, sa nu ma intereseze ce fac pe viitor, cum sa produc si sa ma dezvolt. Dar cum oamenii sunt diferiti si trairile sunt pe masura…

Pana una alta cand voi invata sa uit de toate, voi privi cu amuzament la astfel de tipologii.