Etichete

, , , , , ,

Cu pasi timizi, dar foarte grabiti pentru ca dezertasem de la munca, am inceput ieri masterul la Academia de Politie. Student la dragoste, nu mai este student la Jurnalism, ci masterand la Drept Administrativ. Ce treaba are una cu alta? Veti rade- ambitia si aspiratia catre uniforma bleumaren e telul cel mai presus.

Imagine

Daca m-ar fi intrebat cineva acum vreo 3 ani unde mi-as fi dorit sa ajung, as fi dat subtil din umeri, zicand ca nu stiu. De fapt… daca ma gandesc mai bine nici acum vreun an si jumatate nu eram prea hotarata… Dar pentru ca si inspiratia la fel ca si obiectivele precise in viata vin… toate la timpul lor, lucrurile s-au asezat incet incet pe fagasul normal.

M-a pasionat dintotdeauna disciplina, perseverenta si punctualitatea. De uniforme ce sa mai zic?! Daca vad un ofiteras imbracat „in trend” imi bate inima ca la prima dragoste. Ca o paranteza, ieri am avut „norocul” sa nimeresc pe platou fix la momentul raportului, si iata-ma, oaia neagra, intre atatia tapi imbracati in bleumaren. Sentimentul? Amuzant si fistichiu pentru ca eram singura prezenta feminina pe o raza de un kilometru. Haha!

Academia… e un cuvant mare spus in atat de putine consoane… E un merit pe care ti-l atribui dupa ce-ti consulti agenda ambitiei si a telurilor precise. Nu e imposibil, ba chiar usor daca stii ce-ti doresti. Important e sa indraznesti si sa visezi tu pentru tine!

De curand am invatat ca eu sunt cea mai importanta persoana si ca trebuie sa-mi indeplinesc visurile asa cum sunt si sa nu ma dau batuta nicicum. Ca pot si ca am datele necesare reusitei. Nu stiam ca pot, dar daca altii spera asta pentru mine, asa sa fie… Doamne ajuta! Cred, de asemenea cu tarie ca am inceput o etapa noua in viata mea care-mi va aduce in sfarsit roadele de mult asteptate si ca orice sut in fund va reprezenta categoric un pas inainte.

Motivatia e mare, ambitia pe masura si mandria la ea acasa. Stiu ca drumul e lung… si asta e abia inceputul, dar mai stiu si ca atunci cand iti doresti ceva cu tarie, probabilitatea sa reusesti este de 99,99 % decat daca nu ti-ai dori nimic. Si atunci… atat am de zis… Academie, pazea ca vin!

