Etichete

, , , , , , , , , ,

in-time-movie-image-forearm-01

Sunt momente în viaţă când ne dorim ca timpul să treacă mai repede, pentru a putea ajunge acolo unde ne dorim. Când suntem copii ne dorim să intrăm la liceu, când ajungem la liceu, vrem să ne bucurăm de viaţa de studenţi. În timpul studenţiei visăm la propriul job, la proprii bănuţi dispuşi să ne îndeplinească şi cele mai banale capricii. Apoi, la o familie, la copii, la vacanţe, nepoţi etc etc. Cu toate astea, ne învârtim într-un cerc vicios, pentru că, în definitiv ascensiunea asta, nu ne face să ne dorim decât să fim unde eram odată…copii, fără griji, probleme, mereu cu zâmbetul pe buze şi pierduţi în vâltoarea tinereţii. Aşa-i şi cu timpul ăsta… Cand iubim, sperăm, aşteptăm pe cineva drag, am vrea să pedalăm în neştire către timpuri mai înaintate. Să putem să desprindem persoanele din visele noastre şi să le îmbrăţişăm cu drag. Dar odată sosite…timpul să stea bine mersi, în loc. Să bată constant într-o bătaie monotonă, dar să fie singurul care vegheaza veşnicia fericirii şi a împlinirii. V-aţi gândit vreodata, dacă aţi avea posibilitatea sa cumpăraţi lucruri fără valoare materială, ce aţi achiziţiona? Eu una aş cumpăra timpul cu tot ceea ce presupune: clipe, momente, zambete, experienţe, fericire. Aş da milioane ca momentele în care zâmbesc şi simt că trăiesc cu adevărat, momentele în care iubesc şi sunt iubită, să fie veşnice. Să mă pot trezi zilnic, în aceeaşi euforie a iubirii, şi a tinereţii, să zburd pe aceleaşi meleaguri care poate sunt banale, dar care mă fac fericită. Să-mi văd parinţii sănătoşi şi tineri, iar bunicii cum mă aşteapta cu sufletul la gură, să vin… Ce bine ar fi… să ne putem întoarce ori de câte ori vrem, în clipele care ne-au făcut să fim…oameni.

De aceea, dragii mei, important este să trăim clipa, să iubim oamenii din viaţa noastră, zi de zi, ceas de ceas, pentru ca altfel…timpul ar fi fără de rost, iar viaţa, fără culoare.

