Etichete

, , , , , , ,

Şi, iata ca s-a terminat cariera de student. Ieri am avut ultimul curs la Facultatea de Jurnalism. Nici nu stiu daca sa ma bucur sau sa fiu nostalgica, cert e ca sentimentul de acum ma tine putin in loc in a ma manifesta. Poate sunt confuza. Da, da, asta e. Confuza la gandul ca nu stiu ce ma asteapta dupa acesti 3 ani de facultate. Confuza ca nu stiu daca orele de curs, orele pierdute  organizand evenimente, campanii vor fi de fapt unele castigate.end-of-semester-student-studying-finals-week-grading-essaysPot sa zic, ca am iesit la fel cum am intrat de pe bancile facultatii- fara job, debusolata, putin frustrata. Dar am un plus zic eu, putina experienta si o minte mai luminata. Acum…nu se stie daca sunt primordiale in cautarea unui job, dar ambitia nu am de gand sa o las la usa. Pe cai inainte! Despre master, hmm…inca sunt la stadiul de gandire. Nu stiu daca se merita sa investesti niste bani, (ca la urma urmei cam asta ar fi, investim in noi, prin invatamant) in alti 2 ani de studiu, ca in definitiv diploma sa nu-ti serveasca la nimic. Pana in toamna mai este, insa, lucrarea de licenta este acum primordiala. Sa ne auzim cu bine! Bafta colegilor care sustin si ei lucrarea de licenta vara aceasta! Va doresc ambitie multa pentru un viitor care trebuie sa sune bine! Ma inclin!

