Nu stiu altii cum sunt, dar odata cu venirea primaverii, la mine apar problemele. Boli, stari de nervi, astenie, intamplari dintre cele mai enervante si stupide, oameni idioti. Aproape ca nu e zi sa nu ma astept la ceva „de tinut minte”. Si pentru ca nu sunt ghinionista de fel, poate doar la bani, nu pot sa-mi atribui ca starea asta de panica panica panica sa fie una permanenta. Este doar sezoniera, sper. Astazi, de exemplu, am reusit sa iau a 3a amenda RATB din viata mea, pe motiv nevinovat. Nu stiu cum reusesc sa anticipez toate belelele astea, dar astazi de dimineata plec de acasa cu un singur gand. Ma duc sa-mi fac abonament RATB, dar pentru ca am geanta cu laptopul dupa mine iau autobuzul 2 statii sa nu merg pe jos pana la ghiseu. Zis si facut. Ma urc increzatoare, domne’ ce mi s-ar putea intampla cand eu pentru asta sunt aici…sa merg sa-mi fac abonament. Stupid insa, ca vad controlorii, pe care apropo, in toata existenta mea i-am vazut de maxim 5 ori, si raman in autobuz in ideea ca sunt perfect indreptatita de situatia mea. La minein zona nu se fac abonamente de studenti si nici aplicatii de profil, de asta merg cu doua statii in plus. Ii zambesc controlorului, ii dau in prostia mea, abonamentul si ii zic ca acum pasesc spre ghiseul de abonamente. La care el exact cand sa cobor „Asa si?-ramaneti aici, ati infaptuit o contraventie” … Eh nu ma inebuni! Si ia-ta-ma pe mine luptandu-ma cu morile de vant si cu un misogin obosit si mort de foame care ma trage dupa el la echipajul de politie,aflat culmea, fix in statie, ca altfel fugeam…si fuga mea n-o mai prindea nimeni. Si uite asa m-am usurat pe loc de 50 de lei si a trebuit sa-mi continui minunata zi nu inainte de a-l injura pe „domnul” controlor cat sa ma tina minte. Frustrant sa fii cinstit si sa vrei sa-ti faci datoria de cetatean corect si sa n-ai loc de cheliosi imbracati in negru si cu burta goala…. Sa-mi fie invatatura de minte ca ceea ce e corect si moral pentru mine, pentru altii e frectie la picior de lemn. 

Concluzia: luati-va bilet! Capcaunii sunt peste tot!

