Etichete

, , , , , , , , , , ,

Ieri am postat un anunt privind recrutarea de tinere faclii doritoare sa faca practica in relatii publice. Nu ar fi fost corect sa va indrum fara sa va si spun de ce sa alegeti PICAS si nu alte agentii de PR spre care aspiram cu totii la un moment dat…

Ei bine, PICAS a fost timp de 4 luni de zile, o a doua casa, o a doua prioritate dupa facultate. Si nu, nu ne-a cerut nimeni nimic in plus. Vazusem ca si voi, anuntul pe un site. Pentru ca nu reusisem sa particip la nici o organizare de eveniment, am zis DA cu inima deschisa si bine am facut. Initial, stagiul tinea 3 saptamani asa cum va tine si acum, prelungirea si dorinta de a merge mai departe tine stric de voi. Asa se face ca din 3 saptamani, s-au facut 4 luni si daca ar mi fi fost dupa noi, ar mai fi tinut inca pe atat. Ca urmare ca vom participa si la urmatorul targ caruia i-am raspuns propunerii cu inima deschisa. De ce spun noi? Pentru ca din facultatea mea am fost 5 studente care au fost alese de echipa PICAS. Sa nu credeti ca am fost doar atatia. La un moment dat eram aproximativ 20. Un colectiv tanar, vesel care impreuna cu echipa PICAS a facut o treaba excelenta, serioasa si plina de incredere.

Imagine

Le explicam odata cu postarea mea, celorlalti colegi ironici de altfel, de ce am accepta sa mai muncim fara bani?! Buna intrebare. De-a lungul facultatii am facut suficienta practica cat, momentan sa nu-mi foloseasca la nimic. Agentii care te vor dar doar pe perioada scurta fara posibilitate de angajare, care te exploateaza si te frustreaza si daca aveai putina incredere in tine ei bine dupa o experienta de genul, te-ai descotorisit complet de ea.

La PICAS lucrurile au stat cu totul altfel. Am fost primisi cu bratele deschise, ca intr-o familie, in care n-am simtit nici macar o clipa ca trebuie sa ne dam sufletul, lucrurile venind complet de la sine. Si, cum orice familie are si o mama, Agnes, mamica noastra, se ocupa ca nimic sa nu ne lipseasca. Pare cliseistic si oricat de ciudat ar fi sa stiti ca nu m-a pus nimeni sa scriu nimic. Ba chiar voiam sa impartasesc demult aceasta experienta minunata, pentru studentii dezamagiti care au facut practica numai cu oameni frustrati.

Daca va doriti sa invatati lucruri noi intr-un mediu familial, corect si fairplay, PICAS va sta la dispozitie. Va urez bafta si experiente cel putin la fel de frumoase ca ale noastre!

