Etichete

, , , , , , , , , ,

Sa fiu puternica in asa fel incat nimic sa nu-mi tulbure linistea sufleteasca.

Sa inspir sanatate, fericire si prospetime fiecarei persoane pe care o intalnesc.

Sa-mi fac tot prietenii sa se simta speciali.

Sa vad partea plina a paharului si optimismul din mine sa iasa la suprafata.

Sa ma gandesc numai la bine, sa lucrez bine, sa astept tot ce-i mai bun.

Sa fiu la fel de entuziasta pentru succesul altora ca si cum as fi pentru al meu.

Sa uit greselile din trecut si sa ma focusez pe viitor si pe toate oportunitatile pe care acesta mi le ofera.

Sa ma imbrac toata numai intr-un zambet si sa ofer un suras fiecarei persoane pe care o intalnesc.

Sa-mi ofer timp si spatiu mie si sa nu-i mai judec pe ceilalti sub nici o forma.

Sa fiu departe de griji, ranchiuna, frica.

Sa am incredere in oameni si in puterea lor de a schimba destine.

Sa iubesc si sa fiu fericita.

Promit!

 

 

