Etichete

, , , , , , ,

De ceva vreme tot circula pe internet imagini cu Valeria Lukyanova, fata in varsta de 23 de ani, cunoscuta si sub numele de „papusa Barbie”. Bun, imaginile si fanatismul ei ne lasa cu toti cu gura cascata. Dar pe de alta parte imi pun intrebarea daca atunci cand a luat decizia sa se tuneze in asa fel incat asemanarea dintre ea si o papusa Barbie autentica, sa fie 0, s-a gandit si la altcineva inafara de propria persoana. Ce-o spune oare barbatul de langa ea? Sincer, sa ma trezesc dimineata langa o astfel de „papusa”, in primul si in primul rand, m-as speria…Si-n al doilea rand n-as mai sti pe unde sa fug…Asta pana as ajunge la usa si mi-as aduce aminte ca e reala si ca e „iubita mea”. Mhm…

Imagine

Ce mi se pare socant, este ca am zarit astazi articole mari in ziarele online, de genul: „Cum credeti ca arata mama papusii Barbie?”. Intru din pura curiozitate pentru ca ma asteptam sa fie o femeie normala care a trebuit sa suporte capriciile unui copil nematurizat la timp. Dar cand sa ma uit mai bine, soc si groaza, mama ei arata la fel. Ca sa nu mai zic ca a trebuit sa citesc pasajele urmatoare ca sa-mi dau seama care e mama si care fiica. Mister elucidat: mama e cea din dreapta…pfiuh.

Imagine

Ori am trecut noi prea repede peste perioada copilariei si tot ce a presupus ea, ori doamnele astea doua, traiesc intr-o lume paralela in care adevaratele valori si probleme sunt inlocuite de jucarii, basme si povesti.

