Etichete

, , , , , , ,

Stiu ca birocratia si sictirul secretarelor din toate institutiile publice nu mai sunt o noutate pentru nimeni. Asa ca, pe langa faptul ca n-am sa zic WOW ce mi s-a intamplat mie astazi, am sa va expun povestea mea haioasa si fireasca cum a devenit si fenomenul secretarelor-cap mare, de altfel.

secretara_sexy

Nu stiu altii cum sunt, dar eu cand stiu ca am treaba la secretariat cu hartoage, foicici, adeverinte, dosarele si cereri mai bine ma duc dau 10 ture de Stadionul National si m-am linistit. Astazi, plec de acasa cu gandul ca sigur se intampla ceva, ca de obicei. Ori ma da secretara afara, ori imi zice sa vin altadata, ori imi rupe vreo foaie-n fata, ori n-are sau nu vrea sa ma serveasca. Ajung la facultate apuc sa intru pe usa secretariatului, in timp ce eu intram, secretara mea iesea. Bun zic stau inauntru daca tot am apucat sa intru. Si astept, astept, astept pana vine intr-un final EA cu o cutie in brate foarte ofuscata ca n-are loc sa treaca de mine. Ii zic ca vreau doua adeverinte, incepe si scrie, greseste data, incepe sa tranteasca si sa izbeasca, sa ofteze si sa transpire, mototolind foaia si aruncand-o, bineinteles, pe langa cos. La a doua cerere ii zic stiti, din foaia asta trebuie sa reiasa ca sunt in anul 3 si ca urmeaza sa sustin examenul de licenta in iunie 2013. La care ea foarte ofuscata, bombanind, „NUUU eu n-am cum sa scriu asa ceva, de unde stiu eu ca tu intri in licenta sau ca iei examenul?” Ma uit asa putin la ea si ii zic lasati, se subintelege din randul de mai sus in care ati scris ca sunt anul III. Asa mentalitate de femeie, n-am vazut n-am pomenit. Tot ce voiam era sa reiasa ca sunt studenta in anul III si ca e logic sa sustin examenul de licenta in vara. Dar unde nu-i cap, vai de picioare.

Partea caraghioasa este ca nu inteleg cum este posibil ca o secretara, studenta in anul 3 si dumneaei de asemenea, la aceeasi facultate, suntem practic colege de an, poate scrie fiecare adeverinta cu greseli de-ti vine sa te iei cu mainile de cap. Astazi a reusit sa scrie MIHAI VITEAZU, ca ce…” L „-ul oricum nu se citeste… #-o Mare ti-e gradina, Doamne! Fereste-ma Doamne de secretare, ca de orice altceva ma feresc si singur! Amin.

