Etichete

, , , , , ,

Nu stiu altii cum sunt, dar eu cand vad un film bun prefer sa-l revad pana la epuizare decat sa privesc agale fel de fel de epopeii prostesti fara cap si fara coada.

Imagine

Asa am patit si cu „Legea junglei” un film din 1993, pe care am crescut si pe care l-am revazut avand mintea de pe urma, dar si cea de acum. Si recunosc l-as mai revedea inca de atatea ori. Carisma personajului principal, Mark Dacascos face tot filmul, dar nici povestea nu lasa de dorit. Intr-o permanenta lupta de supravietuire specifica anilor ’90, profesorul de capoeira alege 10 adolescenti periculosi si rebeli pentru a-i invata arta dansului imbinat cu lupta. Din baieti de temut se transforma in unii responsabili si reusesc sa anihileze bandele anarhiste din zona. M-a captivat si tin minte ca mica fiind, la doar 5-6 anisori priveam fara rasuflare filmul care avea sa-mi marcheze copilaria. Daca aveti timp liber si sunteti satui de porcariile autohtone, va recomand filmul cu caldura, promit sa-l revad si eu cat de curand! O seara buna va doresc!

