Etichete

, , , , , , , ,

Recunosc, am trecut de mult de perioada parului intins zilnic cu placa, statului cu orele in fata oglinzii si privitul gales in revistele de stylish si moda. Insa am descoperit de curand ceva ce-mi starneste interesul, dar ma si intriga totodata. Impletiturile, ori de care ar fi ele. In general ma descurc la coafat in limita bunului simt, atat cat in caz de forta majora sa pot arata decent. Ce face Roxana Neagu, insa, nu pot face nici cu gandul. Am incercat si singura…nu pot. Fundite, impletituri chic intr-o coada, mai multe, stil peste sau fluture, ei ii ies perfect. Si ca sa-mi justific entuziasmul am sa va arat o poza cu o coafura de a ei, incercata bineinteles, pe mine.

Imagine

Si uite asa a reusit sa faca dintr-un par rar, tern, fara vlaga…o coada deasa si interesanta.

Iti multumesc oficial! Si…la cat mai multa imaginatie iti doresc!

