Etichete

, , , , , , , , ,

Se zice ca daca stai in casa, fara facultate, job, bataie de cap te odihnesti si esti ca nou. La mine este exact invers…cu cat stau mai mult in casa sau in fine fara o ocupatie precisa, cu atat sunt mai obosita, nervoasa, fara vlaga. Dintr-o persoana care era mereu pe fuga, intre facultate si munca, intre munca si prieteni, acum…inafara de iubit si casa…si sesiunea care ma apasa cel mai putin…bate vantul. Ma simt inutila, bineinteles, banii sunt invers proportionali cu lenea…. pe cat de mare e lenea pe atat de putini bani sunt…si tot asa.

Imagine

De jumatate de an caut joburi care sa-mi permita intr-o oare care masura sa-mi duc la capat misiunea de student. Si aici nu ma refer la program de 4 ore.Sa nu exageram,si sa nu visam cai verzi pe pereti, 6 sau 8, ar fi perfect… Dar eu baftoasa, gasesc numai de 12h, de parca ziua libera, dintre, imi poate folosi la ceva, daca se nimereste fix in zilele fara cursuri…Nu stiu cand voi inceta sa mai visez la joburi omenesti…

Asa se face ca desi e vacanta, eu in loc sa ma odihnesc, sa mi se rupa, ca oricarui student fara ocupatie, eu staaau si-mi omor ultimii neuroni ramasi intacti cu probleme existentiale. Da eu ce fac dupa facultate? Unde ma duc la master? Cum il platesc? Cum ma impart? Cum fac rost de bani urgent fara sa cand la metrou sau sa fie nevoie sa ma prostituez…si tot asa. Dar in cele din urma am ajuns la o concluzie…

Viata-i greu nu toti poate!

