Etichete

, , , , , , , , , ,

Oameni buni, e o fata, care face ce face si da cate un tun. Corina Lazarescu, novice ca si mine in arta bloggingului, a facut dintr-o tema banala de seminar, o mare gradina de informatii.

Imagine

Imi place ce citesc si asta e mare lucru. Avand in vedere ca am fugit de carti si de ore in sir petrecute in fata lor, toata viata. Te prinde. Nu stiu ce face si care e secretul ei, dar capteaza atentia si succesul ei se vede si se resimte.

Nu m-a pus sa-i fac un guest post pe pagina mea, din contra nici nu stie ca ea e subiectul meu de astazi, de aceea vreau sa o si surprind. Dar merita. Si daca citesc restul blogurilor create de colegii mei din spirit colegial, ei bine al Corinei il urmaresc cu draga inima, in cu totul alt mod decat cel spus adineauri.

Corina, e Corina si atat. Am avut placerea sa o cunosc dincolo de literele insirate pe blog. Colega de facultate, care ma binedispune de fiecare data cand o vad si rareori ma abtin sa nu o inghiontesc, sa o smotocesc sau sa o fac sa rada, mi-a fost camarad si intr-un teambuilding organizat de o organizatie non-profit la care activam impreuna. E genul de om simplu, care nu deranjeaza, nu comenteaza si daca are ceva de spus e clar pe aceeasi lungime de unda cu tine. Stie sa rada atunci cand trebuie, sa te sustina si sa fie gand la gand cu bucurie indiferent de situatie.

“Franturile  din viata cu fotografii” sunt-parte din viata ei. Si bine zice. Daca restul ne-am tot abatut de la tema blogurilor noastre, din motive de inspiratie, Corina, nu domle. Bate fierul cat e cald si culege roadele muncii vrednice. A imbinat foarte bine sentimente, reactii, ganduri cu fotografii care ne captiveaza constant. Bineee….si superaparatul ei foto isi spune cuvantul!

Corina, te-as mai lauda sa stii, cu toate ca habar nu te asteptai. Muhahaha! Dar hai sa nu dezvaluim totul dintr-o data! Multa bafta iti doresc cu blogul, meriti sa fii to good to be true. Te-am pupat!

