Etichete

, , , , , , , , ,

Imagine

Inspirational citat, si totusi plin de adevar. De cate ori nu ati simtit prostia care pluteste in jurul vostru in milioane de microparticule si v-a venit sa va luati cu mainile de cap?! Ma dor creierii cand ma gandesc ce fraiera sunt uneori. As avea atatea motive sa fiu daca nu plina de sine, macar multumita cu felul in care sunt si totusi, plec capul de fiecare data in loc sa privesc trufas ca o gazela. De ce? Nici eu nu stiu… In schimb, persoane care nu cred ca si-au gasit nici pana azi rostul lor pe lumea asta, pasesc plini de incredere pe drumul pe care ar fi trebuit sa fim noi.

Nu e zi aproape sa nu privesc in jurul meu oameni superficiali, care stau pe locul pe care nu-l merita nici macar pe sfert,dar care ne rad in fata la tot pasul, guri mari si sparte care nu-ti dau voie sa filtrezi aerul pe care ele il polueaza. Dar ce sa facem? Cu ei defilam.

Imi spun mereu, ca increderea vine din interior si atata vreme cat ai incredere in propria-ti persoana, increderea in ceilalti va veni negresit. Si totusi, ma impiedic mereu de propriile griji si retineri si revin de fiecare data de unde am plecat.

Poate ca si educatia e de vina…In timp ce unii au vazut in casa razboi intre sexe, lupta pentru autoritate si autonomie, invidie si competitie, la mine in familie lucrurile au stat cu totul altfel. Am fost crescuta de 2 parinti care se iubesc si inca se respecta dupa aproximativ 25 de ani de casatorie. Nu i-am vazut nici macar odata in viata mea sa ravneasca la bunul apropiatilor, sa speculeze momente si oameni sau sa-si doreasca sa se imbogateasca in alt mod, decat unul cinstit, dar mai ales prin munca asidua. Si totusi, traim alte vremuri, as fi putut sa iau din lumea asta tot ce-i mai rau si aproape sa nu ma identific ca si om, cu ei. Dar n-am facut-o desi, sunt de cele mai multe ori nefericita pentru bunul simt si lipsa de rautate gratuita.

Inca traiesc cu speranta ca ce-i al meu e pus de-o parte si cand voi putea dovedi de ce sunt in stare voi dovedi prin propriile forte, nu, dand in cap in stanga si-n dreapta… Pana atunci, prostii cu prostii, restu…departe de ei,nu de alta dar sunt contagiosi.

