Etichete

, , , , , ,

Dupa sarbatori si momente frumoase departe de casa, am revenit la acelasi Bucuresti, aceeasi viata de student, acelasi taram monoton. Trec prin fel de fel de stari cand ma gandesc la ce ma asteapta. Nu pot sa nu fiu nostalgica la mini vacanta pe care am avut-o… nu poate sa nu-mi pare rau ca s-a terminat…dar gata cu distractia, incepe nebunia! Sesiune, examene puturoase, proiecte enervante si nu in ultimul rand…licenta, bat-o vina. Cu ce sa incep? Eu as zice mai bine cu ce sa nu incep. Inca incerc sa iau totul calm, fara prea multa bataie de cap in ideea ca am timp pentru toate, sper ,insa, ca timpul sa nu se comaseze brusc si sa o dau in bara. Vom vedea…

9f8b47fb87862bec23215192c9d2d54f

Ma hranesc cu amintiri frumoase care mi-au incarcat bateriile, cu o liniste de care am mare nevoie si incerc la tot pasul sa o caut si sa o gasesc. De aici incolo… toate sper sa vina de la sine.

Nu pot sa nu recunosc ca sunt si panicata uneori.Dar imi trece 🙂 Si daca-s panicata, ce? De parca as rezolva ceva. In toata viata mea de student mi-am dat seama ca panica si suprainteresul nu-ti servesc la nimic. De aceea semestrul asta, mi-am pus in aplicare planul miserupist si trag concluzia ca a dat cele mai mare roade. Rezultatele au fost aceleasi ca in vremurile isterice, cu mai putin interes din partea mea, bineinteles. Mult mai sanatos, de altfel.

Asa ca, dragi colegi, imi doresc ca la sfarsitul lui iunie sa dedic un post exclusiv licentei noastre luate cu note mari, de bulshitul pe care ea l-a reprezentat si de vacanta care urmeaza sa inceapa…Pana atunci, sa ne auzim cu bine, da-ti-i bice si mult spor in tot ce faceti! Va pup!

