Etichete

, , , , , , ,

Pentru cunoscatorii filmului, The Bucket List, voi insira si eu ultimele mele 10 dorinte pentru acest an. Protagonistii filmului aveau 15 dorinte pe lista. Ei bine eu am sa fiu mai modesta si mai conservatoare si am sa scriu numai cateva din ele:

Imagine

-imi propun sa ma bucur din plin de sarbatorile de Craciun

-sa fac fericite persoanele din jur prin cadourile pregatite pentru ele

-sa nu uit sa zambesc, chiar si de departe…

-sa gatesc impreuna cu mama cele mai delicioase mancaruri moldovenesti

-sa le spun alor mei “VA IUBESC” chiar daca am ezitat intotdeauna sa o fac

-sa ascult colinde

-sa mananc cozonac

-sa nu uit sa apreciez tot ce am si sa nu-mi doresc mai mult

-sa uit trecutul, persoanele din el, intamplarile care m-au schimbat

-sa pasesc in 2013 mai increzatoare si mai fericita.

Voi ce va doriti pentru noul an?!

