Etichete

, , , , , , ,

Na, ca se facu’ si 22 decembrie si nu patiram nimic. Am revenit la ale noastre, cadouri, Craciun, planuri pentru Revelion.

Imagine

 

Sunt foarte curioasa sa vad epsioade noi din Apocalipsa-Esti gata?, emisiunea difuzata pe National Geographic Channel. O emisiune cu oameni care isi tot fac provizii pentru sfarsitul lumii, adaposturi si pun la cale tot felul de tehnici de supravietuire. Hai, asta ca asta, dar mentalitatea si daruirea lor e mai presus de toate. Ramai perplex cand vezi ca exista persoane care chiar mai cred in previziuni din astea extraterestre si ba mai mult decat atat isi fac tot felul de planuri, incearca sa-si convinga rudele, prietenii sa adere la propria lor gandire si sa-si impuna modul de actiune. Si acum ma intreb… ce fac cu tonele de provizii pentru sfarsitul lumii?Le scot la vanzare, in castigarea unui ban cinstit, zic si eu. 🙂

Mda…mare ti-e gradina Doamne si multi iti sar gardul!

De ce ti-ai dori sa supravietuiesti unui astfel de cataclism eu nu pot sa inteleg?! Toate au rostul lor in viata si fiecare va avea parte de apocalipsa proprie mai devreme sau mai tarziu. De ce ti-ai dori sa fii nemuritor, tu si numai tu, unicul supravietuitor?Sa faci ce?Unde?Cum?Cu cine? E o prostie la care multi nu se gandesc in euforia lor pentru supravietuire.

Recunosc, mi-a placut foarte mult filmul 2012, l-am vazut la cinema si asta l-a facut sa para mai realist. Si in general imi plac documentarele si thrillerele cu astfel de subiect. Dar de aici, la a te lasa coplesit si indoctrinat de gandiri apocaliptice e cale lunga.

Imagine

Cand va veni momentul, toate se vor termina, cu sau fara voia noastra.

De acum, asteptam cu nerabdare urmatoarele previziuni referitoare la sfarsitul lumii, insotite, bineinteles, de propovaduitorii ei.

Voi cum v-ati petrecut sfarsitul lumii? 🙂

