Etichete

, , , , , , ,

Pentru ca sunt ahtiata dupa maxime, citate, aforisme si as sta ore in sir citind din ele, am zis sa impartasesc cu voi cateva din preferatele mele.

296957_121114125918_butterfly_handwriting

,,Rănile sufletului se deosebesc de celelalte prin aceea că se acoperă, dar nu se inchid, mereu dureroase, mereu gata să sângereze când le atingi, ele rămân în inimă vii şi deschise.” Alexandre Dumas

,,Sufletul mi-e apasat de o teamă nedesluşită, care-mi îngheaţă sentimentele şi mă învăluie într-o apatie necurmată, n-am glas să mă plâng şi n-am cuvinte să-mi destăinuiesc chinul.” Honore de Balzac

,,Cea mai pretioasa calatorie este aceea catre sufletul nostru, catre noi insine, calatorie ce o facem in singuratate.” Mircea Eliade

,,Fiecare om are o menire de împlinit. Dacă uiţi toate celelalte lucruri, dar ştii asta, ştii totul. Însă dacă ştii orice altceva şi uiţi faptul acesta, nu ştii nimic şi vei fi trăit în zadar.”  Rumi 

 
” Nu iubesti o femeie pentru ca este frumoasa, ci este frumoasa pentru ca o iubesti tu.” Octavian Paler
„Copilul este ca o oglindă care te ameteste putin. Sau ca o fereastra. Totdeauna copilul te intimideaza ca si cand stie el ce stie. Nu te inseli, pentru că spiritul lui este puternic, inainte ca tu sa i-l pipernicesti.”  Antoine de Saint-Exupery
“Și să nu credeți că vara vine doar o dată,  ci de fiecare dată, cu aceeași ciclitate, dupa ierni grele sau ornamentale… Vara vine la toți, dar rămâne la cei care o strigă pe nume, eu așa am înțeles…” Mihaela Radulescu
“Toți suntem cobaii unui studiu, la un moment dat. Și rareori dezamăgim experții. Poate doar murind din greșeală, nefăcând față experimentelor extreme…” Mihaela Radulescu
Acestea sunt doar cateva din citatele mele de suflet. Voi mai reveni cu pasaje dintre cele mai frumoase, pentru voi! O seara frumoasa!
