Etichete

, , , , , ,

Si ce daca ma bucur pentru orice moment alaturi de tine? Ca e in pat, la masa, pe strada, la o petrecere, toate momentele au un punct comun. Noi doi, impreuna.

Imagine

Nici n-am simtit azi gerul si ninsoarea, tocmai pentru ca m-ai incalzit tu. Cu un zambet, cu un chicot, cu o inghionteala, cu o imbratisare, reusesti mereu sa ma faci sa ma simt …hmm…fericita.

Eram somnorosi si pe punctu de a adormi cand am auzit ca ninge afara. In secunda doi, ne-am pus hainele pe noi si am iesit sa ne bucuram de prima zapada impreuna. Si ce frumos a fost…Si ce daca lumea nebuna in juru’ nostru defila cu umbrele, caciuli, glugi. Noi…ca doi fluturasi zburam in lumea noastra. Cu zapada intrata-n ochi, in nas, pe ceafa am ras si ne-am bucurat de fiecare moment.

Ne-am pus amprenta pe toate masinile, bancile, geamurile, bordurile intalnite. Ca si in poza de mai sus.

Langa tine toate clipele sunt altfel si pentru asta iti multumesc!

Maine facem omul ala de zapada?!

