Etichete

, , , , , , , , , , ,

Desi este putin tarziu pentru acest post…in weekend nu am avut timp sa scriu asa ca am zis ca e mai bine mai tarziu decat niciodata.

Imagine

Spre rusinea mea, am participat, sambata, 1 decembrie pentru prima data la ceremonia de defilare. De ce spun rusine? Pentru ca sunt bucuresteanca si nu m-a ros niciodata curiozitatea sa observ mai indeaproape fenomenul. Dar weekendul asta mi-am facut curaj si am participat alaturi de alti 87265325432543 de bucuresteni si nu numai, la parada de la Arcul de Triumf.

Dupa lungi si lungi imbranceli, ca sa ajungem intr-un unghi de bun simt din care sa fi putut vedea ceva, iata ca tot n-am reusit. Oameni catarati pe garduri, cu scaune sau scari improvizate, babe cocotate in varful pomului care nu se dadeau nici trase de jandarmi jos.

Am fost fericita pentru 2 minute timp in care am fost tinuta in carca si am reusit sa vad si eu parada pentru care atatia oameni se adunasera. Frumos, emotionant, un feeling aparte pentru o persoana mai putin patrioata ca mine…Si mi-a parut extraordinar de bine ca am fost, ca m-am trezit si am participat la acest spectacol care starneste fel de fel de sentimente.

Iata ce am vazut cocotata fiind:

Imagine

Lume multa…monsher:

Imagine

Imagine

Si am incheiat in aceeasi nota discordanta cu…o vizita la muzeul satului timp in care am reusit sa vedem si ce nu puteau vedea ceilalti aflati chiar langa defilari. Tancuri, avioane, demonstratii toate erau mai vizibile pentru noi din curtea muzeului.

Imagine

