Etichete

, , , , , ,

Ati avut vreodata senzatia ca toate greselile si alegerile din trecut v-au trezit un gust amar pe moment, dar v-au condus catre un drum pe care nu sperati sa pasiti? Eu patesc asta tot timpul. Rad de momente sau poate regret unele situatii, oameni din viata mea…dar stiu ca toate se aranjeaza in asa fel incat sa fie bine. De cate ori nu rad la comportamentul meu ,aievea , ma iau cu mainile de cap cand ma gandesc cat de rebela am putut fi si ce-au mai patimit saracii parinti din cauza mea. Poate nu mi-as fi dat seama de toate astea, daca nu m-as fi maturizat…intr-un final. Mi-as da palme cand ma gandesc cat am putut suferi pentru prieteni, care poate nu ma mai voiau de mult in viata lor, pentru situatii banale, dar pentru care am pus suflet ca intotdeauna. Dar, ce sa mai zic de ale tineretii valuri cand plangeam in nopti tarzii pentru cine stie ce amoruri pierdute sau cate complexe si frustrari am dobandit in urma lor. Si pentru ce? Pentru ca … “the best was yet to come” .

Imagine

Nu-mi pare rau ca am suferit, nu-mi pare rau ca am intalnit oameni de o mai proasta calitate, din contra. Ei mi-au aratat cum nu vreau sa fiu si m-au definitivat pe mine ca persoana. Numai in raport cu ei m-am putut descoperi, am crescut demonstrandu-mi mie ca pot sa trec peste orice obstacol cu sau fara ajutor.

Asa ca…sa nu va fie frica sa gresiti! Face parte din viata. Cine nu greseste nu paseste pe taramul asta presarat cu incercari, nu gusta din viata, nu traieste!

Daca ati putea da timpul inapoi, ce ati dori sa schimbati?

