Etichete

, , , ,

7 luni de iubire, 7 luni de suport si incredere, 7 luni in care am pus caramida peste caramida spre atingerea unicului nostru tel: noi doi impreuna! Multi ar spune putin, noi am zice suficient cat sa ne dam seama ca a meritat tot greul prin care am trecut. Nu pot sa uit ca am fost despartiti atata vreme… nu pot uita cat de greu a fost si ca distanta a fost dusmanul pe care nu l-am avut niciodata…dar in acelasi timp stiu ca asta a fost pretul pe care a trebuit sa-l platim pentru toata fericirea de care ne bucuram acum. Am simtit din prima clipa ca avem o relatie speciala si ca merita sa te astept!

Imagine

Sunt fericita cum nu mai speram, cum nu credeam ca e posibil sau ca merit. Sunt fericita pentru simplul fapt ca existi, ca imi atasezi zilnic un zambet tamp pe fata, ca esti aerul si motivul pentru care ma trezesc puternica in fiecare zi!

Iti multumesc ca faci din fiecare zi, una speciala. Ca nu obosesti sa ai grija de mine, sa ma asculti, sa ma sustii, dar cel mai important sa ma iubesti. Ca visezi alaturi de mine la o viata simpla, la o “casa pe pamant”, la un trai decent dar cel mai important, la armonie in familie. La o gargarita cu par balai, ochi albastri ca ai tai si falcute rotunjoare. Uite-o, draga de ea!…

Imagine

Te iubesc si iti promit ca voi avea grija de tine, mai ales de sufletul tau! Ca impreuna, toate rele vor fi bune si toate visele, implinite! Ai incredere…viata aia “buna”, abia acum incepe!

