Etichete

, , , , , ,

Simplu. Da’ de unde ?! E atat de complicat cand vine vorba de EL…El care imi trezeste cele mai adanci simturi, prima persoana care imi asterne un zambet in fiecare dimineata, iubitul sufletului meu, El si numai el. Mi-ar fi greu sa dezvalui toate motivele care m-au adus aici, intr-un strigat disperat de fericire si euforie, dar pentru ca IL IUBESC, am sa incerc sa astern cateva franturi din suflet.

Imagine

De ce il iubesc …

-pentru ca face parte din realitatea mea profunda, curata, colorata din care eu nu vreau sa ma trezesc

-pentru ca e un exemplu pe care vreau sa-l urmez si de la care stiu sigur ca am multe de invatat

-il iubesc pentru ca este cheia sufletului meu

-il iubesc pentru ca este un EU imbracat in straie barbatesti si pentru ca ma regasesc in orice traire interioara de a lui, orice neliniste dar si orice suras de fericire

-pentru ca a scos tot ce e mai bun din mine, pentru ca sunt mandra de omul care sunt si asta datorita lui

-pentru ca ma face sa zambesc din toata inima

-pentru ca alaturi de el sunt libera sa iubesc, sa ma exprim, sa visez

-pentru ca fara EL…as fi nimic, un nimic incomplet, schiop, fara un scop de a trai

-pentru ca ma iubeste asa cum sunt si nu s-a intrebat niciodata cum as fi altfel..

-il iubesc pentru ca este frumos, spontan, inteligent, artist, romantic

-pentru ca imi aduce flori desi este o zi banala de vineri

-pentru ca toate florile si lumanarile daruite au starnit in sufletul meu mici faclii care ard si ard de fericire si care ma tin vie atunci cand nu sunt langa el

-pentru ca nu ma judeca

-pentru ca desi nu ii cer nimic, EL imi ofera totul

-pentru ca ma lasa sa fiu eu, fara sa-mi fie jena, teama

-pentru ca imi satisface capriciile, dar stie si limita a toate

-pentru ca e calm si are rabdare cu toanele, nelinistile sau temerile mele

-pentru ca iubeste tot ce misca in jurul lui

-pentru ca pune pasiune in tot ce face, de la cele mai banale lucruri pana la cele mai profunde

-pentru ca ma respecta

-pentru ca atunci cand plang nu ma cearta, nu ma dojeneste ci ma ia in brate si ma leagana ca pe un copil bleg

-pentru ca ma alinta si ma iubeste chiar si atunci cand merit cel mai putin

-il iubesc pentru ca a stiut sa se ridice dupa fiecare cazatura si ca a invatat din fiecare cate ceva

-pentru ca in bratele lui e liniste si cald, in timp ce afara bate vantul

-pentru ca nu ma satur sa-l privesc, sa-l ascult

-pentru ca imi accepta prietenii si pentru ca e open-mind

-pentru ca toate defectele ii sunt calitati si nu pentru ca este al meu si spun asta, ci pentru ca are grija de toate

-pentru ca ma surprinde zi de zi cu ceva si ma lasa fara rasuflare

-pentru ca e un suflet de copil intr-un corp de barbat adevarat

-pentru ca ma reindragostesc in fiecare zi de el

-pentru simplul fapt ca…EXISTA

