Etichete

, , , ,

Iata ca am inceput inca un internship din cariera mea de student! Asteptari?! Foarte putine, spre deloc. Prefer sa nu-mi fac iluzii prea mari si sa iau din fiecare experienta de genul ce-i mai bun si mai constructiv. Cand ai asteptari prea mari, dezamagirile sunt pe masura, asa ca „cele bune sa se adune, cele rele sa se spele”. Raiffeisen?Mhm…nu visam vreodata ca voi ajunge sa fac practica aici. Am fugit toata viata mea de cifre, sume, gestiuni, banci, credite, matematica, economie samd. Dar pentru ca activez in domeniul PR, iar Raiffeisen-ul m-a primit cu bratele deschise, am zis de ce nu! Pe langa abilitatile de comunicare pe care mi le pot dezvolta in cadrul acestui internship in PR, poate deprind si cateva veleitati bancare. Nu se stie niciodata si cum nu strica cateva cunostinte in plus, bingo, inca o bila alba. Impresii de moment si de colectiv inca nu detin, dar tind sa cred ca asa cum m-am integrat peste tot pana acum, nu voi intampina probleme nici aici.So…Raiffeisem, here we go!

